måndag 24 augusti 2009

LO:s från Fleningeträffen

Några LO:s från träffen i lördags och vilken trevlig träff det var även denna gången.

Med denna vann jag första pris i en skisstävling. Fotot är från min resa i Milano.


Detta är också till en utmaning. Jag har aldrig gjort en LO så snabbt som med denna. Det tog mindre än en timme. Pust! Jag var rent slut efter denna. Fotot är från Stjärntoken, en pjäs på Hven där min dotter spelade med Sven Wollter.


Även detta är en utmaning. Här skulle LO:n gå i rött, orange och grönt och rubriken skulle vara "Jag kan flyga, jag är inte rädd. Fotona är från när jag och min dotter flög luftballong, en helt underbar upplevelse.
Fotona är klickbara för förstoring.

3 kommentarer:

Ulla sa...

Kanonfina, alla tre. Men favoriten blev den första, förstår att du vann...

Karin sa...

Så j-a fina!!! Gillar oxå den första bäst. Men du vilken grej att spela mot Sven Volter!!!!! Blir riktigt avis.....

Carina sa...

Hej!
Din LO med Milano inspiration är bara så otroligt fin.Älskar färgerna och upplägget.Bra jobbat!

Fin blev din vägg också med alla dina otroligt fina LO,s.Finare "tavlor" får man leta efter.En fröjd för ögat.