onsdag 21 oktober 2009

Halloween

Fick detta foto från min dotter idag. Så läcker halloween sminkning hon gjort på sig själv. Jag var bara tvungen att visa det. För ett tag sedan gjorde hon ett lejon och det finns att se på hennes blogg.




Jag var hos läkaren igår igen och nu ska jag äta både pencilin och kortison och sen ska jag röntga bihålorna så nu väntar jag på en remiss. Fick nu även svar på varför jag har en kraftigt nedsatt hörsel på ena örat, alla gångarna är uppsvullna. Detta med örat är konstigt. Jag hör nästan inget med det och ändå så är jag så känslig för starka ljud. Är ibland tvungen att använda hörselskydd för att ljudet gör så ont.


Jag har slipat väggarna och taket sen har jag målat taket en gång och provade att måla på en av väggarna som är en gamal vägg och den blev inte bra. Jag fundera först på att sätta easy cover men efter att jag läst på nätet om den så ångrade jag mig men något måste göras med den innan jag målar.

4 kommentarer:

Karin sa...

Läckert sminkat. GRATTIS till vinsten hos Tant Scrappa!

Det där med hörsel verkar vara något invecklat. Jag har också hörselnedsättning och upplever ljud väldigt jobbigt ibland, konstigt. Sen hade jag tinnitus, men det botade naprapaten. Hängde visst ihop med min onda nacke.. Vet inte hur allt hänger ihop snart??? Har ont i tån det kanske... ; ) nä, bara skojar... Kram Karin

Christina / Synål / Stina sa...

Vad hon kan
SNYGGT

Kram

Tina sa...

cooolt:)

Chri sa...

tack for att du dela med dig av min bild och tack for dem fina kommentarerna :) det kommer fler Halloween bilder sa smaning om hoppas jag :)

Chri