fredag 29 januari 2010

Om Sanningen ska fram...

Så fick rubriken bli till detta foto. Jag osminkad en blåsig dag på stranden nån gång i våras tror jag fotot är taget. Ja det är ju faktiskt så här man egentligen ser ut.

Rubriken har jag skurit ut i sillen på ett mönstrat papper och baksidan av samma papper fick bli skuggan till rubriken. Har även lagt på lite 3-D lack men som vanligt så syns inte sånt på foto och här tycker jag även att rubriken ser konstig ut, mycket bättre i verkligheten.


Blommorna har jag gjort med hjälp av en kantstans. En remsa av mönstrat papper som jag stansat på ena sidan och sen veckat och format som en blomma.

6 kommentarer:

Karin sa...

Snyggt!!! Sköna färger, naturligt och jag tycker fotot är mycket bra på dig.

chri sa...

fint! festligt "TEMA"

Hanna sa...

Underbar LO, Carina! Roligt tema och massor av fina idéer.
Blommorna du gjort är supersnygga!
*liftvarning!* ;o)
Härlig, naturligt och läcker design och fantastiska detaljer.

Ha en fortsatt trevlig helg,
många kramar från Hanna

Elina sa...

Supersnyggt!! Blommorna bara måste du lära mig. ;) Undrar vad bakgrunden är, om det är ett helt papper. så snygg.

Anonym sa...

Så levandes grant, både Lon och pinglan
Gunnel

Ulla sa...

Den är såååå jäkla snygg och ännu snyggare i verkligheten...

Tack för igår..