tisdag 21 oktober 2008

Fortsättning

Nej det tog inte en timme cirka som han sa, det tog närmare fyra. Men nog om det för nu funkar det.
Här kommer det kortet som jag inte fick till riktigt. Tack Karin! Det blev en grön "matta" och även tack alla för era kommentarer på min sida. Jag vill även tacka för stämplarna jag fick låna i onsdags. Här har jag använt en av dom, datumstämpeln. Micro breeds på kanten och god jul är utskuret med sillen.
Fick mina stämplar igår som jag köpt av nätbutiken Motivet. Dom är helt underbara så nu ligger här flera olika projekt halvfärdiga men dom kommer här så småningom.

2 kommentarer:

Karin sa...

Varsågod, det var så lite så. Tänk att biljard och scrapbooking har ngt gemensamt.....??? Snyggt blev kortet!!!

Christina / Synål / Stina sa...

SNYGGT JOBBAT
Jag har sickat till mail en och här kommer den med


http://sawila.blogspot.com/
Hoppas se resultat

Kram