tisdag 6 januari 2009

Sjuk igen

Jaha så var det dags igen. Inflensa eller nåt sånt.

6 kommentarer:

Therese sa...

Gud vad tjatigt!
Stackars dig!
Hoppas du tillfrisknar snabbare denna gången.
Jag är ledig min sista dag i dag.
Imorgon kallar plikten igen.
Har varit ledig i tre veckor, kunde lätt varit ledig tre till.
Kramar Therese

Ulla sa...

Näää, inte nu igen, har du lägat med rumpan bar???

Krya på dej, kram.

Karin sa...

Trist! Krya på dig!!
Kram Karin

Anonym sa...

Krya på dig, snygging
Gunnel

Christina / Synål / Stina sa...

Vad tråkigt hoppas att du snart är på benen igen. Själv har jag knapt någon röst men ingen feber eller något annant så jag ska försöka mig på att jobba i natt med ( förlorar ju 2890 kr på att va sjuk 2 nätter )

KRYA PÅ DIG
Kram

Carina sa...

Hej!
Det finns något i min blogg till dig!



Kram!