fredag 6 februari 2009

Uppdatering

Jaha då var resan betald och nu väntar jag bara på att visumet ska bli färdigt. Vet inte varför men det känns så nervöst att inte kunna ha visumet färdigt innan eller i alla fall samtidigt som man beställer resan. Men det ska bli riktigt skönt att få åka iväg. Att bara få slappa och lapa sol i två veckor, som jag ska njuta.



Ett litet bildbevis från mitt bullbak. Glömde fota när semlorna var färdiga. Hade väl så brottom att få dom i oss.


Försökte mig på ett dubbelexponerat (tror jag det heter) foto. Hassemannen helt i sin egen lilla värld. Vad kan han ha i tankarna. Förberedelser inför mässan han skulle på. Jag satt bara hej villt och testade olika saker utan att riktigt veta vad jag gjorde. Lite rolig effekt.

3 kommentarer:

glaha sa...

Kan tänka mig att de blev goda, kortet blev häftigt....kul att testa...

Sara sa...

Mmm, det där såg allt smaskigt ut!!
/Sara

Christina / Synål / Stina sa...

vaf gott det ser ut. om man skulle ta och baka några släta bullar.
Kul bild du har lekt fram.
Hoppas att det blir en bra helg.
Kram Christina